stan

det vart stan igen för mig och sanna  men idag köpte jag bara ett
hänglås,
som jag hade tänkt att köpa igår men det var konstigt men ni ska få sen en bild
om jag hittar någon på internet,

men iallafall
jag kommer nog inte skriva så mke föränn när skolan börjar,
då ska jag försöka skriva,
om jag orkar/hinner,

jaa igår hade jag hockeyträning.
jag dog typ,
alltså jag har inte varir på någon annan hockeyträning i sommar för att jag har haft
fotbollsträinga och jag trodde att dom skulle var lika bra ,
men nehe du ,
jag bokstavligen spydde lite,
men jaa man kan ju inte säga att jag är vältränad men jaa
det var typ det jobbigaste jag varit med om ,
för vi var ju i sandtaget ,
vi sprang upp och ner typ hela tiden i 1timme!
men nu ska jag gå och vara med sanna
skriver mer och lägger ut bilder sen ! :)



                    /pusspuss


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0