måndag 7/12

jaa
nu har jag haft träning och mina ben var inte meeee,
fast jaa ............. efter träningen skulle mamma hämta mig
kl 9 men hon kom aldrig så jag ringde
men då trodde hon att hon skulle komma kl 10,
så jag och bella stannade kvar och tittade på 94ornas träning tills
min pappa kom halv 10, men under den tiden hade jag och bella roligt kan jag lova!
(olivia.....olivia.....olivia)
hHAHAH ingen fattar  bara bella kanske,


jaa när jag kom hem var mina kusiner här(sofie,&oscar med deras föräldrar maria&dick)
då åt vi lite mackor som maria hade,

nu ska jag ta och göra mig klar och sen ska jag sova,
så jag orkar stiga upp imorgon!


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ imorgon är det lång dag halv 4!!!!!!
jag hatar sådanna dagar,

jag slutar
  • måndag 13.20
  • tisdag 15.30
  • onsdag 13.55
  • torsdag 15.30
  • fredag mellan 15.15 - 15.30
det beror på när vi har gjort klart maten och så på hkn på fredagar.
med den vill jag säga godnatt sov sött!:) <3(L)

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0