morron!

nu har vi vaknat ,!=)
snart kommer en massa folk för
att fira sofia:) som fyller tonåring idaaaaaaa, mmen hon ä intr mogen för att vara de?:O
hon ska dessutom bli glaaadgladgladgladglad för att hon borde ju de
när man fyller år och typ får pengar tårta godis och mer bajs?!? eller hur:)
så snart ska jag ta och äta tårta med min SNÄLLAST BÄSTASTE OCH ROLIGASTE KOMPIS SANNA
jag ska lägga in en bild på en den tårta vi gjorde som va godgodgodgodgogd mums ,
fast inte jusst nu, de blir lite senare. 
och att ta bajs på tandborsten va riktigt smart, för tänderna vart bruna och de såg ut som 
att jag hade ätit choklad då och ingen visste ju då att jag hade prövat. så de ä bara att ni provar. göttgöttgöttgött !!:)


<-- sofia

HARE/PUSSPUSS:*:*:*

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0