nyckeljävel

idag ahr vi haft studiebesök på brinken,
vi gick runt där, och magnus han var rolig :]
vi var där med björkskolan,
sen stannade jag sandra amanda bella amalia och ibbe på
stan och åtpå sabway , sen tog vi bussen 20 i 11, till ursviksskolan,
sen var det bara vanliga lektioner, på BSV var det någon som tog min extranyckel
som jag hade lånat , så jag hade ingen nyckel sen men det
behövde jag inte , ..................inte på lektionerna iallfall men jag hade ju
hunnit låsa in min jacka , så den fick jag inte tag ,
då ringde jag min snälla morfar så han fick komma och hämta mig :]
han är så snäll ,


nu sitter jag hos mormor (det är torsdag om ni inte visste)
så vi ska äta palt här, hemmagjord! det är gott!!!!!!

sen ska jag göra liteläxa, eller ja sånt jag inte har gjortklart!! :/
efter de blire nog GOTTAN! kom dit 


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0