sanna>stan>hem>icamaxi :)

idag vaknade jag upp hos sanna, vid 11, men vi somnade om till 12,
då snabbade jag mig för jag skulle vara i stan kl 13
men sanna ville inte med så jag lämnade henne,
sen har jag gått, på stan och bytt min slalomhjälm med pappa,
vi skulle träffas på teamsportia, så jag gick och såg alfred och ludvig vid slalom grejorna
men ingen pappa syntes,
så jag ringde och då svarade någon annan , jag hörde att det var alfred men jag
trodde det hade blivit något, konstigt så jag la på och ringde sen upp,
och då svarade pappa och sa att han var vis slalomgrejorna, så
han hade alltså stått med dom med jag såg honom inte, :]

men jaa vi hittade ingen där så vi gick till intersport där hittade
jag en hjälm för 800 kr :)
pappa gick sedan för att träna och jag gick till kicks för att köpa en parfym
(det kommer en bid sen)
sen gick jag till gina för att köpa en tröja men då fanns inte rätt storlek,
så det blev inget , men sen köpte jag lite små grejor,:)

när vi kom hem för vi till koppar och lämnade skridskor till vilma
sen for jag och pappa till ICAmaxi för att handla =)

nu har jag kommit hem och ska fara på träning om en halvtimme:)


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0