visste ni att..

SANNA ÄGER HELA VÄRLDEN!!!:]
de finns ingen bättre, SÅ HÄR ÄRE
Sanna Holmström äger helt enkelt för att hon gör de,
de finns verkligen ingen bättre.
JAG har gått i samma klass som hon sen..jaa, dagis
och ingen i mitt fucking liv ä bätte än just sanna holmström
hon har dessutom två stycken hundar, en heter donna och en heter tezzla,
donna är en valp om ingen förstog de och tezzla är år. menmen
sen äre också så att hon har en mamma och en pappa om ä bäst för att dom ä de och en sen kommer då en lillasyster som heter sofia och som då ä sämst för att de helt änkelt ä så:)
MENMENMEN SEN FÅR MAN JU INTE GLÖMMA MEJ OLIVIA GRANLUND 
som också ä lite osmart men endå ä smart för jag kunde ju läsa
upp till 6an men sen rök allt jag lärt mej för att jag bröt min ÖGONFRANS=)
SÅ GÅRE OM MAN INTE HA VANTAR PÅ ÖGONFRANSARNA NÄR MAN LAGAR ÄGG, så jag kan sitta och fisa hela dagen.=)
jag tar mina kompisar på fullt allvar....de ä inge kul..bajs
menmen nu ska jag gå och diarréa (LÖST BAJS(till ni som inte visste) sen tar jag tandborsten och torkar mej i rumpan och borstar sedan den i munnen(bajset som tandkräm)
nu ska jag ta mej i röven och sätta mej på toaletten för jag sa ju att jag var diarréa nödig=)
de här ä då jag och den dumma sofia som leker fåglar

/HARE PUSSPUSS<3
skriver mer när jag vaknat för jag måste ju vara pigg imorron när jag ska vara på kalas hos sanna
(sofia den osmartaste,dummaste,fulaste ungen fyller ju år)pusspusspuss
KOLLA DESSUTOM IN PÅ MIN APBERGARE oliviaaag heter jag
och lägg till mej på msn [email protected]

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0