BESHAN !


nu har jag och sanna varit till bergsbyn kiosken och
köpt mjukglass , 
och lite godis :)



sen när vi kommer hem för ett tagsedan , 
såg vi klart Kissing Jessica Stein
och nu vet vi  inte vad vi ska göra,
jag ska tillbaka till stugan ,
UTAN sanna !HAHHAHA
vi har typ sovit med varandra jätte många nätter,
så nu måste vi vila ett tag ! :)
eller hahha kanske en dag , eller så,
sen blir det sova tsm igen  !
eller jaa det har väl inget med det att göra men
inte vara med varandra , :)
HHAHA




Jag vet att min blogg är tråkig ,
det ska komma mera bilder
eftersom jag inte gillar att ta kort på mig själv
så mke,
så blir det äst bilder på kompisar
och sånt ,! 

skriv gärna vad ni tycker,
men sen när jag kommer hem från stugan
eller jaa inte bor där längre då kommer det att
bli mke mera bilder, :)

men nu ska jag typ göra mig klar och fara tbx till stugan:)

MEN SMSA  !!!!!!!!!!!   0706018314  JAG SVARAR PÅ ALLT nästan  !




                     /pusspuss


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0