morning

nu är jag vaken igen,
blev väckt typ halv 12 av
sannas pappa ,
jaa vi somnade typ inte för en 06.30 någon gång ,
men nu är vi vakna ,
asså jag har inge bilder för tillfället,
jag är inne på sannas dator ,
och min är i stugan och där har vi typ inget internet,
eller det segar så jag orkar inte med det,
men jag ska he nästa vecka , om vi flyttar hem från
stugan ,
för vi lånar stugan av mammas kusin ,
och nu vill han bo där ett tag,
men då kanske vi ska bo i mormor och
morfars lillaute hus,
det e typ vårat,
men jaa det finns bara sovrum,
men jag hoppas vi ska hem någon dag under
nästa vecka och sova,
då blire bilder och inlägg ,må
tro  
men om det blir lite bättre väder så
ska jag och sanna ner och bada i älven
(i ursviken )
KOMDIT OCH BADA MED OSS !

OCH SMSA! 0706018314


                                         

                                           /pusspuss

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0