vet int....

sitter hos sanna, ska sova här, ! :)
(som vanligt)
vi håller på att se en film ,
nu men tar några pausar  ,
sen ska vi typ se fler filmer nere i boa, !
och snart kommer bilder från sommaren,  kanske inte idag, 
men nång gång när jag kommer hemhem , till huset ! 
kanske imorgon får se :)
jaa, idag har jag och sanna, varit i stugan ,
och badat ,
och så har hon åkt varmkorv ,
det är en grej man sätter efter båten , man ryms,
3 st på,
men jag vågar inte så jag sitter i båten , :]
jaa också  ska jag och amanda ha party nästa vecka, typ, :)
hoppas det är bra väder då ,
annars blir det inge kul  

 jaa jag har inget att göra så bilderna får komma nu,
eller ja iallafall några

 <emma
  <carro
  <stina

 <emma sofia bella>
   <josse agnes emmy therese linnea>

  <sanna
  <josse bella>
 <linnea carro sofia emma agnes>

  <agnes

   <rebecca josse>     
                                                                                                                                                                                      
  <fotbollslaget, <3<3

 <lillebror

 <lillasyster




ah,, det vart alla! för tillfället
det kommer mer sen




                                  /pusspuss


kommentera
Postat av: mellaa

SÖTJOSSSEEE

2009-07-16 @ 13:42:02
Postat av: Anonym

det ser ut som brorsan är tjej och syrran är kille ;D

2009-07-22 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0