torsdag............

jag det är ju torsdag igen och veckan har tup sprungit förbi :)
sitter hos mormor vi ska 'äta köttfärssopppa som orcar har bestämt
om ni inte viste det så brukar vi får bestämma vad vi ska äta nån gång,
vi olika barnbarn , (det är 5 st)

jag ahr gjort lite läxa hemma , och så satta jag i typ en halv timme 45 minuter
ochskrev om Christoffe Columbus , efter tittade jag på papperna och trodde jag skrivit om fel
resa men det hade jag inte, som tur var,!:)
men jag måste skiva mer för det ska in imorgon, :/
efter vi har ätit eller vid 7 ska jag till koppar/grottan,
för vi har hockeyträning men jag får ju inet vara med,
men jag ska titta på iallafall , fysen börjar 19.00., så om jag far dit då ,
då hinner jag vara på grottan ett tag ,:)
jag vill JÄTTE gärna träna, men jag skulle nog inte orka,
igår och imorrse orkade jag knappt andas det är typAS tungt,
det var det redan på träning i .............. tisdags,
men ajg ville inte gå av så jag fortatte,
sen efter hade jag JÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTE ont i helakroppen (detharjagfortfarande)
men så jag fick hämtning, :]






kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0