torsdag!

jaa idag är det torsdag och jag ör hos mormor
för att äta,  det blir typ en massaolika köttfärsbiffarmed
potatis:)

idag kom alfred in på slöjden
och jag och bella höll på att typ dö
det var så kul, men ni skulle tyck jag var jätte konstig om jag
sa det, :] men jaa min mage gjorde jätte ont och jag kunde inte sluta skratta
för alfred bara fortsatte, det gjorde JÄTTE ont!

men ja sen när jag och sanna skulle gå till våra cyklar så gjorde vi
den hära dansen när man går men man kommer ingen vart !
HAHAHHA ni kanske inte fattar men jaa och så gjorde jag något jätte konstigt som också
såg jätte konstigt ut!

men jaaa kanske ska vara sanna ett tag om jag hinner,
sen har jag hokceyträning samling 21.00 och träning 22.00- 23.00!:)





kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0