boooooooring

jag har tråkit,
ser på HM
ska snart spelat sims, :]
alltså jag har verkligen inget om skriva om :D
det suger.......................
jaa jag kan väl berätta lite om vad jag har gjort i helgen
fredag-lördag var jag i munkviken , på lördag
kväll, var jag hos maja & anna vi åt där,

sen på söndag hade jag träningsmatch mot malå
i malå,
vi vann med 6-5
1a 2a 3e och 6e
gjorde 

4e gjorde


5e gjorde

 

när vi skulle häm höll vi på att köra på en ren för det gick inte att bromsa :]
HAHAHAHHAHAHAH


                                                                                                                                 
men nu har jag inget mer att skrive om




                               /pusspuss

 


kommentera
Postat av: luddeee

fyra mål :}

2009-10-22 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0