Konfaaan!










Äntligen klar! Det tog ett tag.
Ni får säga till om ni vill att jag ska ta bort någon bild!


































































































































































































Så här såg vi ut mitt i natten när vi busade med killarna!








































































kommentera
Postat av: JOSSSAN

ta gärna bort nån bild på mej i mina finaste stunder....TACK!

2010-08-22 @ 17:27:25
Postat av: kussssen

Sånt här får man kanske inte skriva just här i bloggen men jag gör det iallafall :D.. vi hinner juh inte ses ändå på några veckor... MEn Grattis till konfan och du var jättefin!! vilken tid att du slipper kolla färgen på blommorna i kyrkan när vi är där nästa gång :D KRAMAR!!!

2010-08-22 @ 22:27:52
Postat av: Julia

superfina bilder! Förutom kanske några på mig men(a)

Du är jätteduktig på att fota!:)

2010-08-23 @ 12:52:59
URL: http://linnochjulia.blogg.se/
Postat av: felicia

Kan du snälla ta bort bilden på mig när jag har uppsatt hår och kommer in genom dörren?

2010-08-23 @ 16:57:11
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0