Tjoo!

Idag va Emmas första dag i våran klass.
De började med orientering vi hittade 5 kontroller
sen kom vi bort och sket i de och gick tillbaka , för vi slutade då.

Elevrådet hade möte idaa. Många nya .
Vi ska ta kort. Då ska alla tjejer vara killar, och killen (Edward)
ska vara tjej.
Iallafall, jag och Amanda (9a) gick till Staffan för att fråga
honom vad han tänkte att skolan skulle få göra på lucia.
Vi brukar få vara på folkan på kvällen och ha aktiviteter sen kl 00.00 är
de luciatåg inne i koppar på isen.
I år är lucia på en söndag så vi tänkte fråga om vi
fick göra de i år också, men han tyckte inte om de, speciellt inte
aktiviteterna. ''Jag tycker att man borde ha lektioner ist'' sa han .
Men jaa, vi får se hur de blir med de.



kommentera
Postat av: LINDA

övertala han att ha en vaka eller nått!!

2010-08-30 @ 19:01:26
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0