toodaaaaaaaaaay

Först var det skolhockey, näst sista,
3 mars är matcherna,
9.00 Urviken - Kanal
10.30 Kanal - Kåge
12.00 Ursviken - Kåge, !:)

Sen har jag sett tv,
När klockan började närma sig 18.10 gjorde jag
mig klar och gick till kopparhallen .
Där hade vi samling 18.30
träning 19.30 och sen i en timme.
När träningen var slut, segade jag mig lite sen gick jag
och bella till grottan i typ 10 minuter sen for jag
hem . Åkte med Carina sannas mamma :)



Och när jag kom hem fick jag veta att min little brother har spytt 2 times :)
mobba mig inte för den dåliga engelskan.
så jag fick lite handsprit inte för jag vet vad det sk hjälpa för menmen.....
kanske lite vi får väl se , men jag bruker ju inte bli sjuk så ofta :)


kommentera
Postat av: IDA

ni kommer typ vinna hela alltet :(

2010-02-19 @ 14:16:22
URL: http://nisseoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0