bilder på nästan alla i hockeylaget

jag hade ingen bild på adam :]


målvakt Daniel Modig 25


forward Max Lindberg 9


Forward Fredrik Grabbe 8


Back(oftast) Alfred Sjödin 21


ASSISTERANDE KAPETN
Center Joel Lund 15

 


KAPTEN
Center Ludvig Forssell  22


Back (oftast) Simon Johansson 23


Forward Marcus Karlsson 20


Center Måns Hedqvist 14

 

 


Back Loella Lundqvist 12


Back Isabell Palm10



Back Jimi Forsberg 6


ASSISTERANDE KAPETN
Forward(oftast) Hampus Tellström 19


Back Thomas Jonsson 11


Forward Gustav Andersson 13

Robert kommer visst me:]
Back Fredrik Winnered 17



nån vart tyvärr suddig !






Om ni undrar varför det kommer så mke hockey bilder
så beror det på att det är hockeysesong och der var nån som ville
ha mer bilder på hockeylaget .:]


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0