inte mycke internet

Ja här i stugan finns de inte mycke internet, de är ganska segt!

Så nu ska jag berätta lite vad jag gjort .


Badat och solat har de blivit mycket av.
Tennis har jag spelat idag med mina kusiner Sofie och Oscar.
Sanna och Bella har jag också varit me, och så mycket mer än de har inte hänt.



Imorgon kommer Sanna Bella Sandra och Felicia vad jag vet till min stuga och ska bada kanske grilla ha kul och sova .

På fredag blire nog Skatan runt, men nästan alla runt i stugan , då går vi eller cyklar vi ca  9km och efter en bit på långhällan blire mat!


Nu ska jag kanske göra mig klar och ta moppen med syrran och kolla vad som händer i Bersbyn på discgolfen.

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0