now, cow

Nu äre lite mer än en vecka sedan jag skrev, men eftersom jag bor i stugan så blire inte mycke till
gång till internet. Eller de blir ganska int så snabbt.

Igår sov jag och Sanna hos Bella. Mella och Fredrik kom dit, efter kanske en timme(01.30) eller något sådant for Fredrik sen va Mella kvar till 02.30. På dan for vi till stadsfestivalen, Bella och Sanna åkte karuseller medans jag tittade på. Karuseller är inget för miig.
Efter vi ätit for vi och badade vid Kanot, men de tog ett tag för Sanna och Bella kom i vattnet så jag badade mest själv.
Jag och Sanna for sen hem till henne och spelade Fifa -09 med Isabelle och Sofia.

Ikväll blire att sova hos Sanna och spela mera Fifa.

Imorgon blire stadsfesten igen!





kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0