Trästocks

Igår va jag Sanna och Bella på Trästocks. Där mötte vi Linda Pia Agnes Rebecca (med hennes kille)
Rebecka, Emmy och Emmy. Sen kom Felicia också. Vi såg Markus Krunegård, jag tycke först inte att han va så
bra, jag hade bara hört Jag är en vampyr,



Men när jag hörde hans andra låtar där bort LIVE var han ju jätte bra!

När vi kom fram till Trästocks vid halv 8 stog typ alla dom dära tjejorna längst fram vid scenen och
skulle ha bra platser, de hade stått där i en timme ! Han skulle spela kl 8 sa tjejorna, vi stog bakom dom
 och först väntatde vii tills klockan blev 8 men han kom aldrig, då fick vi höra att han spelade
kvart i 9! Men de va värt att vänta!


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0