Släptåget

Igår hade vi släptåget, jag var uppe på scenen och delade ut diplom till niorna som vunnit av de nomineringarna vi hade.
 

  • Utseende(snygging) tjej Amanda Hällsten  & kille Oskar Nygren Gustafsson  
  • Nalle tjej Maria Nästén & kille Viktor Holmqvist 
  • Sportare Arvid Lundberg  
  • Par Jenny Andersson & Robin Johansen  
  • Modelejon Simon Bäckström  
  • Betyg Axel Forsberg 
  • Konstnär Therese Jonsson 
  • Lärare Pontus Nuldén 
  • Sångfågel Ludvig Johansson 

Nu kom jag inte på något mer.


Jag fick en ros och en nalle för att jag är ordförande i Elevrådet, och en t-shirt med trycket Starkast på Ursviksskolan , för att jag vann armbrytartävlingen i tjejer.


kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0