LÄRARNA!!

Idag skulle jag sätta upp lapparna och burken så att alla skulle kunna börja rösta på årets 9or.
Vi blev tvungna att ta bort några från början. Idag fick jag reda på, lärarna hade ''klagat'' på att endel kunde vara negga tiva. Dom vi har är Blondin, Snygging, Rumpa ,MVG, Nalle, Fordon, Sångfågel, Konstnär, Lärare, Sportfåne ,Modelejon, Par.
Vi blev tyungna att ta bort dom som har tjocka bokstäver. !!!
Gud va ARG JAG BLEEEEV . I alla år har vi haft dom men nee nu ska dom tydligen inte finnas längre.
Staffan (våran rektor) skulle ha pratat med mig, men har han gjort de? NEEEJ
Jag ska få honom att ändra siig!!


kommentera
Postat av: moster

Dagens skratt:-DDDD

Du skriver världens roligaste inlägg. Det är nästan så att man känner igen sig...(ett antal år sen)

2010-05-10 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0