Next grottan!

Snart brummr moppen och jag till grottan. Felicia kommer dit.
Sen vid halv nio ska jag gå och spela fotboll med (hockey)damerna som uppvärmning till
hockeyträningen.
Idag tog vi kort med elevrådet, de gick bra. Edward va tjej och vi sminkade
honom och han hade löshår ,skitsnyggt. Han såg typ ut som en tjej. Men iallafall när vi skulle
byta till ''vanliga'' kläder lurade vi Edward att sminket sitter kvar i ca en vecka.
Han gick på de , så han gick på sista lekionen med smink! Hur kul som helst.

Aja nu ska jag fara.


kommentera
Postat av: Angela M

Hej på dig!



Jag letade efter den fina bilden du fotat på Anton när han har gråa tröjan på sig. Har du kvar den? ISåfall får jag använda den i tidningen nu när han fyller femton?



Maila isåfall den till mig, adress där uppe :)



Tack från morsan Angela :D å Trevlig helg!!!

2010-09-03 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0