9.25

Idag har jag sovmorgon till 9.25.
Inte mycket men sovmorgon är sovmorgon!

Idag efter skolan åker jag med Morfar in till stan för att kolla på en ny klubba.....
För att..
Igår när vi satt och var som mest inne i hockey matchen ringde det i min telefon ....ring....ring...
det va ett mycket konstigt nummer, jag visade Ida och hon sa att det va från Norrbotten. 
Tyckte det va konstig men jag svarade i alla fall, -TJEEENARE MANNEN! nej så gjorde jag inte alls, -Hej det är Olivia. 
På andra sidan av telefon böjade han berätta om tjejläger i Sundsvall, fast jag visste redan vad det va
för jag varit på 4 utagningar i Västerbotten men kom inte me (sad man) . Han frågade om jag ville va med och jag sa -eh jaa!
Så nu måste jag ha en ny klubba. 

Ska gå och göra mig iordning ocg sen cykla till skolan!


Alfred i matchen mellan CHC - AIK

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0