''Men du har ju mycket närmare till mamma och pappa''

Igår var jag Sanna Sofia Bella Felicia Felix Jesper och Filip nere vid älven och grillade.
Vi hade jätte roligt, ett tag var dom flesta ganska rädda också.
För att Bellas pappa kom ner och frågade om vi sett en nio årig pojke. Det var tydligen tre stycken poliser ute och letade efter honom. Ungefär 40 min innan han kommit hörde vi ett skrik vid ursvikensmekaniska. Efter de satt alla tysta och letade efter alla ljud man kunde för att de kanske skulle kunna vara den dära pojken.
Sedan satt alla och skrämde upp varandra.
Jag hade iallafall jätte roligt.
Sen följde Felicia och Sanna mig hem, för att sova här.





Bilderna är tagna från Sofia&Issas blogg

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0