Yeah x3

Efter fotbollsträningen for jag hem fräääsade till mig lite. Sedan kom Felicia vid fem.
Sanna skulle komma till mig när hon blev klar, men det hände aldrig så jag och Flissaaan tog på oss dojjorna
och travade över till Sanna istället.
Kvällen var planerad och vi skulle fara ner och grilla.
Men dom vi skulle grilla med skulle först se en film med Sofia (Sannas syrra) så vi bestämde oss för att se
med dom.
Jesper anlände och senare gjorde också Viktor Felix och Bella de. Vi såg filmen som dock var en skräckis.
Jag hatar skräckisar, jag tror detta var den tredje skräckisen jag sett, ursh!
Anyway, när klockan var halv elva for typ alla hem .
När jag kom hem satt jag och hörde alla ljud man kunde, och reagerade på allt efter den dära skräckisen .




^^ Filmen vi såg

kommentera

Kommentera inlägget här:

mitt namn:
spara mig?

E-postadress: (visas endast för mig!)

min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0